E-mailmarketing

Door uw doelgroep en relaties op de juiste manier via e-mail te benaderen is het zeer goed mogelijk om de omzet te verhogen en de klantrelaties te versterken.

Tegenwoordig is het mogelijk om verschillende e-mail marketingcampagnes te automatiseren en personaliseren aan de hand van triggers. Deze campagnes kunnen door verschillende triggers worden geactiveerd. Voorbeelden van triggers zijn:
 
  • Inschrijving nieuwsbrief
  • Aankoop
  • Lang inactief geweest
  • Eerdere aankopen
  • Product in winkelmand
  • Nieuwe klant
Bijvoorbeeld wanneer een klant zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief, kent hij nog niet alle ins en outs van uw bedrijf. Voordat hij de normale nieuwsbrieven kan gaan ontvangen is het van belang dat hij bijvoorbeeld de eerste maand een reeks van 3-4 mails krijgt met informatie over uw bedrijf, wie u bent, de topproducten en misschien afsluitend een kortingscode of een speciale aanbieding.
 
Verder kunnen er speciale campagnes worden geautomatiseerd met als doel klanten/leads klaar te stomen voor uw verkoopteam of voor een bestelling in de webshop. Dit heet lead nurturing.
 
Met E-mail marketing kunt u tegenwoordig uw doelgroep steeds gerichter, persoonlijker en effectiever benaderen. Om dit proces effectief en efficiënt te laten verlopen hebben wij op basis van onze inzichten een aantal tools geselecteerd.
 

Nieuwsgierig geworden?

Acsense is een full-service marketing- en salesbureau met een zeer effectieve en onderscheidende formule voor het MKB en grootbedrijf.

Bent u nieuwsgierig naar wat Acsense voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op!

LinkedIn advertising

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag met uw vragen.

Onze laatste marketing artikelen

Vakantieplannen

De Acsense formule

Is adverteren op LinkedIn relevant voor mijn organisatie?

Weet u wat uw stip op de horizon is van uw bedrijf?