Google AdWords wordt Google Ads

Zoals u misschien al gehoord of gelezen heeft, wordt op 24 juli 2018, Google AdWords veranderd naar Google Ads. Dit nieuwe merk Google Ads vertegenwoordigt het volledige scala van campagnetypen dat op dit moment beschikbaar is, onder andere Search, Display en Video.

Wat verandert er?

Vanaf 24 juli 2018 zal u de merknaam Google Ads en het nieuwe logo, zien in onder andere de productinterface, het helpcentrum en factureringsdocumenten.

Daarnaast zal de URL die u nu gebruikt om toegang tot het account te krijgen, veranderen van adwords.google.com naar ads.google.com.

De wijziging van het merk Google AdWords naar Google Ads heeft uiteraard géén invloed op de campagneprestaties, de navigatie of de rapportage.

Vragen met betrekking tot dit onderwerp?
Neem gerust contact met ons op.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag met uw vragen.

Onze laatste marketing artikelen

Mogen wij aan u voorstellen…

Lancering campagne

Time flies when you’re...

Vakantieplannen?

Cookies

Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met onze privacyverklaring en cookieverklaring.